Jump to content

Billig 3000W inverter på Wish. Betenkninger?

bellen

Recommended Posts

Nja, det står der egentlig ikke. Der står at induktiv last har 3-7 ganger startstrøm i forhold til merkestrøm. Så den burde fint klare å dra i gang en induktiv last på rundt 1Kw med tanke på at den har en peakeffekt på 6Kw. 

At det står i teksten at en isboks på 150 W har en startstrøm opp mot 10Kw stemmer nok ikke. Det har nok komt inn en null for mye. 1000 W stemmer nok mer. 

bellen skrev for 10 timer siden:

At det står i teksten at en isboks på 150 W har en startstrøm opp mot 10Kw stemmer nok ikke. Det har nok komt inn en null for mye. 1000 W stemmer nok mer. 

Det er jo klart men når det står at den ikkje greier starte desse tingene med motor i så skal du heller tro på det enn desse fantasitalla som presenteres. Typisk kan du dele alt på 10. Men det flott det, kjøp en du og test ut for oss :thumbsup:

Skal man kjøpe slikt fra kina, så tror jeg at jeg ville holdt meg laaangt unna Wish. Da tror jeg AliExpress er en mye bedre plass å kjøpe slikt, men pass på - Det finnes gode og dårlige produkter også der. Ta deg tid å lese brukererfaringer og vurder butikken før du handler. Når det er sagt, så ser jeg ofte at ting kan være 3 ganger dyrere på wish en på aliexpress. Jeg handler 200-300 pakker i året og har sett dette med pris og kvalitet gjentatte ganger. 

• 2 måneder senere...

Er det mulig å starte opp 2 slike på samme nett eller smeller det? Frekvens kresj. Hva må til for å få 2 samtidig og få 6kw kont. Dersom en slår de på uten last på Ac side kanskje? 

Paul

Lindås sluser og Lindås kai

Finsk Stålbåt 57 for m 2x Iveco Aifo 8361 SM 21, Rana 17 m suzuki 25, Draco 25 TC AQAD40B/290dP, Flem 340 m/2x41P, "S/B Embla" 17' stortriss MK II. seilbåt med 4 sengeplasser, 04 Seadoo Sportster 150 m/155hk Rotax, Isy 370 m/Suzuki 4t 9,9hk. Hobby 430 M/Yamaha 30 4t, Rana 13. 71' Fjord Consul 26 m/2xB20, TD70, Mercruser 4,2L180HK

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...