Jump to content

Svinghjul Yamaha 50hk 2-t 1985, hvilken avtrekker?

Jonasran72

Recommended Posts

Takker for tips med svinghjul, prøvde anbefalt avtrekker. Fikk det løs etter litt lett hamring. Så trengte jeg ikke å ødelegge svinghjulet heller. ??

planen var og er at reparere akslingen/ krank. Så jo ganske fort at ene stempel var ødelagt og måtte jo sjekke hvorfor denne skaden har oppstått. 

Og det er slik at den ene sjimsen rundt råden har revnet og deler har løsnet med skader som bildene viser. Sylinder er fin og jevn ingen riper/ skader. 

Da blir spørsmål :Hvordan kunne  dette skje? 
Og hvordan fikser jeg dette på en grei måte? 

skjønner jo at her kommer det en presse in i bildet, men er det noe som jeg kan gjøre selv med riktig utstyr? Eller er det for avansert?? 

Forhånd takk?EB36E18E-2619-4C5C-B1A6-02C46CD27B24.jpeg.2ec75775337954f92b0b447cef7060ca.jpeg

B238FB30-33E7-40C2-B626-02223D5FBDEB.jpeg

er nok best å sende til verksted med utstyr for og kompetanse på slike pressede veiver.  Eide Motorservice i Troms skal visstnok være en ræser på slikt.  Alternativt få tak i ok veiv - eller komplett blokk

Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...