Marex 24 Startet 21.September.2020 Del på Facebook Startet 21.September.2020 Er det noen som har kjennskap til båtprodusenten «Solid».? Jeg hadde en gang en 17 fot åpen motorbåt av dette merket, produsert på 70 tallet. Dette var en meget spesiell båt med vindskjerm, overbygg med små vinduer med et egenartet «klassisk» design. Produsenten tror jeg holdt til på sørlandet. Finner ingenting på nettet, artig om noen der ute hadde info! Sitér dette innlegget Link to post
Marex 24 Svart 22.September.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.September.2020 Marex 24 skrev On 21.9.2020 at 22.07: Er det noen som har kjennskap til båtprodusenten «Solid».? Jeg hadde en gang en 17 fot åpen motorbåt av dette merket, produsert på 70 tallet. Dette var en meget spesiell båt med vindskjerm, overbygg med små vinduer med et egenartet «klassisk» design. Produsenten tror jeg holdt til på sørlandet. Finner ingenting på nettet, artig om noen der ute hadde info! Sitér dette innlegget Link to post
Knude Svart 22.September.2020 Del på Facebook Svart 22.September.2020 (redigert) Solli plast . Båtprodusent i Risør. Eller Solli båtbyggeri i Grimstad. Begge laget båter på 70 tallet. https://www.plastforum.no/article/view/639352/risor_plast_under_avvikling?rel=related Redigert 22.September.2020 av Knude (see edit history) Sitér dette innlegget Bygger 47 fot Trawler Yacht tegnet av Bruce Roberts Goodson Bygge 47 fot Trawler Yacht fra cd til ferdig båt Link to post
Marex 24 Svart 23.September.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.September.2020 Bingo, der var historien på plass, stor takk til Knude det var veldig kjekt! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.