Toivo Startet 22.September.2020 Del på Facebook Startet 22.September.2020 Kjapt spørsmål: Hvordan kan jeg finne ut av om en master 820 er halvfabrikat eller ikke? Sitér dette innlegget Med båtførerbevis Mitt båtprosjekt TOIVO Link to post
Knude Svart 22.September.2020 Del på Facebook Svart 22.September.2020 (redigert) Du er litt sent ute til å ringe fabrikken. Ble vel slutt en plass på 90 tallet. Går endel halvfabrikat av den båten men nå er den så gammel at det spiller vel mer rolle hvordan det ser ut ombord eller? Om du finner en tilsvarende båt og den er identisk innvendig bruker det å bety at den er fabrikkbygget. Redigert 22.September.2020 av Knude (see edit history) Sitér dette innlegget Bygger 47 fot Trawler Yacht tegnet av Bruce Roberts Goodson Bygge 47 fot Trawler Yacht fra cd til ferdig båt Link to post
Toivo Svart 22.September.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.September.2020 (redigert) Ja det er et poeng. Lurte også på om det generelt burde være prisforskjell på fabrikkbygg og halvfabrikat. Hva var det man fikk levert når man kjøpte det? Redigert 22.September.2020 av Toivo (see edit history) Sitér dette innlegget Med båtførerbevis Mitt båtprosjekt TOIVO Link to post
Komodo Svart 22.September.2020 Del på Facebook Svart 22.September.2020 Toivo skrev 15 minutter siden: Lurte også på om det generelt burde være prisforskjell på fabrikkbygg og halvfabrikat. På så gamle båter; etter min mening nei. Tilstanden bør veie tyngre. Dersom en båt er innredet av en dyktig og grundig kar, kan den holde høyere standard enn en fabrikkinnredet. Det gjelder også materialvalg og utstyr. Selv om det antagelig er motsatt i de fleste tilfeller. Men det avdekker man jo ved en grundig inspeksjon. Noe man uansett bør gjøre ved kjøp av båt, gammel eller ny. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
beroalki Svart 30.Mars.2021 Del på Facebook Svart 30.Mars.2021 det sitter produsert-skilt opp under styrekonsoll, vanskelig å se men venstre side av rattet under der koppholderen er på kartbordet. Sitér dette innlegget Link to post
Førstefender Svart 30.Mars.2021 Del på Facebook Svart 30.Mars.2021 Alle fabrikkbygde har/har hatt BMW motorer. Jeg hadde engang en fabrikkbygget og min far en halvfabrikat, enklest var det å se forskjell på det elektriske og på detaljer som feks hvordan dørkplater var stivet opp osv.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.