Karlsenkystfiske Startet 25.September.2020 Del på Facebook Startet 25.September.2020 Kjøpt ny autopilot, og fikk med en Simrad RF300 rorvinkelgiver. Ser helt like ut som den gamle som er montert fra før. Prøver å veie for og imot for om jeg skal ta meg bryet med å skifte den ut, eller ha den liggende i reserve. Lurer på hvor vanlig det er at disse slutter å virker? Dør dem fra et øyeblikk til et annet, eller oppstår det noen form for slitasje der dem gir ut mer og mer unøyaktig frekvens? Sitér dette innlegget Link to post
Alfa 1 Svart 26.September.2020 Del på Facebook Svart 26.September.2020 Vet ikke om dette blir svar på spørsmålet ditt, menn min er fremdeles nøyaktig etter 21 år og 14000 timer. Dog ikke Simrad menn en Ctrek. Sitér dette innlegget Link to post
billy Svart 26.September.2020 Del på Facebook Svart 26.September.2020 Har en raymarine giver. Fusket etter kort tid. Oppdaget at ledningene kun var surret på fra fabrikk. Etter å ha loddet disse virker den fint. Har du en som virker ville jeg ikke byttet Sitér dette innlegget Link to post
Karlsenkystfiske Svart 29.Oktober.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Oktober.2020 Da får den gamle fortsette i tjenesten, mens den nye blir lagt i et skap, sånn i tilfelle. Da får jeg garantert aldri bruk for den ;) Sitér dette innlegget Link to post
arkmarin Svart 29.Oktober.2020 Del på Facebook Svart 29.Oktober.2020 De tåler ikke å bli fylt med vann. Sitér dette innlegget Arnehttp://www.arkmarin.no/ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.