Allan E Startet 27.September.2020 Del på Facebook Startet 27.September.2020 Jeg har et Cruz pro VAH 60. Det viser volt, amper og amper timer som er igjen på batteriet basert på et tall jeg har lagt inn når jeg tok det i bruk. Er det en enkel sak å regne ut forbrukt strøm, er det grei nøyaktighet på Ah instrumenter? Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 27.September.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.September.2020 Om dere ikke vet akkurat for dette fabrikatet så tenkte jeg på mer generell basis. Hadde ett i seilbåten som het BM100 tror jeg det var. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 27.September.2020 Del på Facebook Svart 27.September.2020 (redigert) Nøyaktigheten er vel grei nok for de fleste battmetrene på markedet. Kvaliteten på det du har vet jeg ikke noe om. Det tallet du la inn da du tok det i bruk, jeg antar at det var hvor mange Ah batteriet/banken din er på? Redigert 27.September.2020 av Lars H. (see edit history) Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Allan E Svart 27.September.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.September.2020 Ja det stemmer. Jeg har fulgt mest med på volt men nå vil jeg mer se på Ah for å se hvor mye strøm det er igjen på batteriet. Volt faller ganske raskt hos meg men det kan jo være batteriet. Banner 100Ah som er 8-9 år så det lever vel på overtid. Det ble sjekket for noen år siden med en slik belastningsmaskin det fikk da skryt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.