Korsfjord Startet 28.September.2020 Del på Facebook Startet 28.September.2020 Jeg skal shine opp båten min innvendig. De originale stolene er helt ødelagt etter at forrige eier har brukt båten en tid uten kalesje. Dette er en billig båt, og oppussingen blir på lavt budsjett. Noen som har erfaring med denne stolen fra Biltema, eller denne stolen fra Maritim? Tenker da først og fremst på kvalitet/holdbarhet, men også litt på sittekomfort. Sitér dette innlegget Link to post
Traale Svart 28.September.2020 Del på Facebook Svart 28.September.2020 Kjøpte stolen fra Biltema og monterte den på en dreieskive på midttoften i jollen. Nå går det an å sitte og fiske i timesvis uten å få vondt bak. Den har tålt både sol og regn utmerket, men det kommer vann inn i sitteputen hvis den blir altfor våt. Sitér dette innlegget Link to post
Korsfjord Svart 28.September.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.September.2020 I min båt er de ikke så eksponert for vann, da de står under en ny og tett kalesje. Så din erfaring høres lovende ut Sitér dette innlegget Link to post
xr4ti Svart 29.September.2020 Del på Facebook Svart 29.September.2020 Har den fra Biltema/Jula/m.fler i min og de fungerer helt greit de. Til den prisen er de helt ok, egentlig på grensen til et godt kjøp Sitér dette innlegget Link to post
Korsfjord Svart 29.September.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.September.2020 På grensen til et godt kjøp, ja. Mer kan man kanskje ikke forvente Da går jeg for Biltemas stol, tror jeg. Den butikken er nærmest også (Ja, jeg vet man kan bestille på nett også, men jeg liker å se varene fysisk før kjøp) Sitér dette innlegget Link to post
Vaagen Svart 29.September.2020 Del på Facebook Svart 29.September.2020 (redigert) Hadde også en sånn Biltema-stol, som overvintret ute minst ett år, og ellers lå ubeskyttet ute i flere år, og fortsatt funket helt ok, med lite lekkasjer. Lurt å brette den sammen når den ikke brukes, hvis den er eksponert for vær og vind, for der er ingen sømmer som kan lekke på baksiden av ryggen. Redigert 29.September.2020 av Vaagen (see edit history) Sitér dette innlegget 1988 Silver Viking 462, Mercury 35hk 1986 Fjord Touring 930 CC, VP AD41A 2016 Terhi 445C, Tohatsu 30hk Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.