mardon2k Startet 1.Oktober.2020 Link til dette innlegget Startet 1.Oktober.2020 Hei, min viksund 770, 84 modell har jeg fått peoblem med girkassa jeg kan tenke med det er de to konan jeg må finnpusses eller demper plata. Men jeg har løsta alle muter og bolter men jeg får ikke kassa ut helt. Har dere noen tips på om den må stå i fri eller gir for og kunne dra kassa ut eller hva det kan være ? Setter utrolig stor pris på tips , siden hummer sesongen begynner i dag så skitt fiske til alle På forhånd takk Mvh Henrik Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 1.Oktober.2020 Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2020 Sitter fast på rustet spline, ganske normalt. Noen ganger må demperplaten av sammen med Bell Housing. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 1.Oktober.2020 Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2020 Jeg ville ha prøvd med rustløser. Bruk sprayboks med rør på, og spray inn gjennom lufterillene. Sikt på ca der akslingen er, DVs i midten. La det virke til neste dag før du fortsetter. Trekiler som fordeles jevnt langs flensen kan også være til hjelp for å legge press på. Biltema selger slike i tipakninger, nyttige til litt av hvert. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
mawilu Svart 1.Oktober.2020 Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2020 (redigert) Sitter ikke de to bakre motor labber festet på gearkassehuset på den kassa. Redigert 1.Oktober.2020 av mawilu (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.