Stephan Startet 5.Oktober.2020 Del på Facebook Startet 5.Oktober.2020 I min Hanto 24 har jeg en dieselmotor som nevnt i tittelen. Jeg har mistet noen papirer og spør derfor: Hva slags olje bør jeg bruke til girkassen? Samme som til motor, eller? Sitér dette innlegget Link to post
mawilu Svart 5.Oktober.2020 Del på Facebook Svart 5.Oktober.2020 (redigert) Når du etterlyser svar på type gearolje er det lettere å svare riktig hvis du opplyser om hvilken gearboks som sitter i båten.sitter som oftest Borg Warner gear på motoren er du usikker på type legg ut et bilde. Redigert 5.Oktober.2020 av mawilu (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 5.Oktober.2020 Del på Facebook Svart 5.Oktober.2020 Eller så sitter det en kasse fra Newage ved navn PRM. Da skal den ha 15W-40 eller tilsvarende mineralolje. Her er det mulighet for frie tolkinger :-) Sitér dette innlegget Link to post
Stephan Svart 8.Oktober.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Oktober.2020 Takk for svar. Nå fant jeg blant båtpapirene en norsk veiledning for British Leyland 1,8 liter diesel hvor det står, med strek under: "Det brukes samme oljetype på motor og gir." Kanskje andre kan ha nytte av opplysningen, så jeg gjengir det her. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.