goggen000 Startet 6.Oktober.2020 Del på Facebook Startet 6.Oktober.2020 (redigert) Har fått forskjellige svar på dette, og lurer på om noen her kan gi meg fasiten? Redigert 6.Oktober.2020 av goggen000 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Fiskeglad Svart 6.Oktober.2020 Del på Facebook Svart 6.Oktober.2020 På en styresylinder er det ihvertfall 2 luftinger i hver ende. Er mulig en smørenippel og på sylinderen, men da sitter den nok i opplagringa i enden av sylinderen. Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 6.Oktober.2020 Del på Facebook Svart 6.Oktober.2020 Jeg ville blitt veldig forbauset hvis det finnes smørenipler på en hydraulikksylinder for olje. Luftenipler derimot er vanlig. Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
goggen000 Svart 6.Oktober.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Oktober.2020 Takk for hjelpen begge to. Stemmer med min mening Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 6.Oktober.2020 Del på Facebook Svart 6.Oktober.2020 (redigert) manualen https://sleipner.no/produkt/16938/standard-styringssylindere/ må laste ned Skal du lufte pass på å etterfylle olje på rattpumpa. Jeg har satt på kraner og har 6mm plast slange opp til rattpumpa kan pumpe rundt. Redigert 6.Oktober.2020 av Roger jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.