Kjellg Startet 6.Oktober.2020 Link til dette innlegget Startet 6.Oktober.2020 (redigert) Må bytte selve spyleslangen min. Men hvordan i alle dagen får jeg løs denne koblingen? Ser det er Marco og har prøvd både å vri å dra, men den sitter som støpt. Noen som har vært borti denne koblingen før? Redigert 6.Oktober.2020 av Kjellg (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 6.Oktober.2020 Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2020 (redigert) Fra hofta , slangen må inn denne vei for å komme til koplingen . løsne i andre enden. Hva er det den spyler? Vannfylling? Mulig det er en slik Redigert 6.Oktober.2020 av Roger jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Kjellg Svart 6.Oktober.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2020 (redigert) Det er til spyleslange på dekk når jeg fisker. Antar selv også at den må den vegen men den sitter som f... Prøvde både å vri og presse men den rikket seg ikke. Tenkte jeg skulle legge det ut her før jeg ødelegger noe Tar jeg i bittelitt til så ryker den. Alt er merket med Marco, men jeg finner ingenting av dette på deres hjemmesider. Er std gardena kobling som går inn på stussen. @Komodo eller @Hulda, har dere vært borti denne koblingen før? Redigert 6.Oktober.2020 av Kjellg (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 6.Oktober.2020 Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2020 (redigert) Merkelig da hadde jeg skrudd ut de 3 siste skruene, mulig du ser bedre når alt er ute. PÅ sporet https://www.billigcamping.no/shop/vanntilslutning-til-gardena-10509p.html?gclid=EAIaIQobChMIsKuxlM2g7AIVKSB7Ch24JwJiEAQYAiABEgKYWvD_BwE mangler du den blå delen? https://www.google.com/search?rlz=1C1GGGE___SE917SE917&biw=1323&bih=560&ei=Mrl8X9vWL4y53AO8g5foAQ&q=vannpåfylling+med+lokk+Marco&oq=vannpåfylling+med+lokk+Marco&gs_lcp=CgZwc3ktYWIQDDIFCCEQoAEyBAghEBU6BAgAEEc6BggAEBYQHlDCJVjNrgNgobQGaAFwAngAgAFliAGrAZIBAzEuMZgBAKABAaABAqoBB2d3cy13aXrIAQjAAQE&sclient=psy-ab&ved=0ahUKEwjbt5yHzqDsAhWMHHcKHbzBBR0Q4dUDCAw Redigert 6.Oktober.2020 av Roger jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Hulda Svart 6.Oktober.2020 Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2020 Nix, ukjent for meg. Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 6.Oktober.2020 Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2020 Kjellg skrev 23 minutter siden: Det er til spyleslange på dekk når jeg fisker. Antar selv også at den må den vegen men den sitter som f... Prøvde både å vri og presse men den rikket seg ikke. Tenkte jeg skulle Her set det ut som en skal vri 10/15 grader Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Kjellg Svart 6.Oktober.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2020 Den blå delen har jeg ikke. Aha, vri den litt.. Da kan det kanskje tenkes at den må trykkes inn bittelitt før jeg vrir? Skal prøve det i morgen. Takk skal du ha! Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 6.Oktober.2020 Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2020 (redigert) Det var moror. Kan fort være rette løsningen. Googel er kjekkk Den blå ser ut som Han/han Redigert 6.Oktober.2020 av Roger jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Kjellg Svart 6.Oktober.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2020 Roger jo skrev 14 minutter siden: Det var moror. Kan fort være rette løsningen. Googel er kjekkk Den blå ser ut som Han/han Yes ;) Skal prøve å vri den litt og kanskje presse den litt inn samtidig. Er jeg heldig så er det det som skal til. Skiftet spylepumpe så ble slangen litt for kort, så den må skiftes ut. Blir spennende å se om selve koblingen tåler 70psi ;) Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 6.Oktober.2020 Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2020 4,8 bar er barnemat. Hadde vanntrykk på 7 bar mange år . Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Kjellg Svart 6.Oktober.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2020 (redigert) Roger jo skrev 17 minutter siden: 4,8 bar er barnemat. Hadde vanntrykk på 7 bar mange år . Elektrisk pumpe? Det var trykket som gjorde at jeg skiftet. Gikk med litt på liter men opp på trykk. Redigert 6.Oktober.2020 av Kjellg (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 7.Oktober.2020 Link til dette innlegget Svart 7.Oktober.2020 Kjellg skrev for 12 timer siden: @Komodo eller @Hulda, har dere vært borti denne koblingen før? Beklager, kjenner ikke til den der. Men løste det seg for deg? Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Jannmar Svart 7.Oktober.2020 Link til dette innlegget Svart 7.Oktober.2020 (redigert) Kapp slangen på baksiden. Ta ut holderen fra båten og ta hele greia med deg hjem, så finner du nok ut av det. Redigert 7.Oktober.2020 av Jannmar (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Kjellg Svart 8.Oktober.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2020 Når jeg kappet slangen så løsnet den veldig lett. Var faktisk bare en skrukobling der rammen klemte til rundt slangen og de «gaflene» som man ser på Gardena koblinger. Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 8.Oktober.2020 Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2020 (redigert) Det var Sånn det var. Redigert 8.Oktober.2020 av Roger jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.