Modamo Startet 14.Oktober.2020 Link til dette innlegget Startet 14.Oktober.2020 Jeg har en Ibitza 21 Touring SE, 2003 mod. Vurderer å montere ankervinsj i denne. Noen som kan gi tips, råd eller har egene erfaringer med type vinsj, monteringsanvisning i denne båten vil jeg settte pris på. Kan gjerne svare her eller mail med bilder til; mormor2@online.no Vh. Morten M Sitér dette innlegget Link to post
Førstefender Svart 15.Oktober.2020 Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2020 Sleipner har mange bilder og tips av montering på forskjellige båter. Hoved problemet for de fleste båter som har problemer med vinsj, er fallhøyde fra vinsj og ned i tau/kjetting kassa. Ville valgt tau med bly til denne båten. Har vært fornøyd med både Sleipner og Quik sine vinsjer selv, sørg for å ha vinsj med frittfall. Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 15.Oktober.2020 Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2020 Jeg ville satset på Quick. Har god erfaring med denne. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Modamo Svart 25.Oktober.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Oktober.2020 Takker for tips?? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.