Flem340 Posted June 9, 2003 Share Posted June 9, 2003 Noen som har, eller vet hvor jeg kan få tak i brukerhåndbok/manual til min VHF type SEACOM 80? Har nemlig problemer med å finne ut hva de forskjellige knottene er til. Quote Link to post
Flem340 Posted June 12, 2003 Author Share Posted June 12, 2003 Den heter visst Zodiak seacom 80. Quote Link to post
Poseidon Posted June 12, 2003 Share Posted June 12, 2003 Den heter visst Zodiak seacom 80. Eller kanskje "Zodiac" med c på slutten - det gjør ganske stor forskjell hvis man søker på nettet mvh Poseidon PS Men hvilke knotter er det egentlig du har problem med? Har du f.eks et tydelig bilde av fronten? En vanlig VHF pleier ikke være så vanskelig å finne utav, så kanskje klarer vi det uten brukermanualen.... DS Quote Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Flem340 Posted June 19, 2003 Author Share Posted June 19, 2003 Fant bruker manual på www.zodiac.se Der ligger det flere manualer til Zodiac sine produkter. Quote Link to post
GeirFrode Posted June 9, 2010 Share Posted June 9, 2010 Noen som vet hvor mye strøm denne radioen trekker i standby? Det står ingenting om det i manualen. Jeg har mistanke om at den er et lite strømsluk som ikke bør stå på når båten ligger i ro uten landstrøm.. Quote Link to post
Recommended Posts