Flem340 Startet 9.Juni.2003 Link til dette innlegget Startet 9.Juni.2003 Noen som har, eller vet hvor jeg kan få tak i brukerhåndbok/manual til min VHF type SEACOM 80? Har nemlig problemer med å finne ut hva de forskjellige knottene er til. Sitér dette innlegget Link to post
Flem340 Svart 12.Juni.2003 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2003 Den heter visst Zodiak seacom 80. Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 12.Juni.2003 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2003 Den heter visst Zodiak seacom 80. Eller kanskje "Zodiac" med c på slutten - det gjør ganske stor forskjell hvis man søker på nettet mvh Poseidon PS Men hvilke knotter er det egentlig du har problem med? Har du f.eks et tydelig bilde av fronten? En vanlig VHF pleier ikke være så vanskelig å finne utav, så kanskje klarer vi det uten brukermanualen.... DS Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Flem340 Svart 19.Juni.2003 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2003 Fant bruker manual på www.zodiac.se Der ligger det flere manualer til Zodiac sine produkter. Sitér dette innlegget Link to post
GeirFrode Svart 9.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2010 Noen som vet hvor mye strøm denne radioen trekker i standby? Det står ingenting om det i manualen. Jeg har mistanke om at den er et lite strømsluk som ikke bør stå på når båten ligger i ro uten landstrøm.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.