Fornomas Startet 21.Oktober.2020 Del på Facebook Startet 21.Oktober.2020 Skal kjøpe baugspyd med ankerrulle til seilbåt på 37 fot. Det er store prisforskjeller og kanskje det forteller noe om kvaliteten også men det kan jeg ikke noe om. Båtsystem har en type som heter PT10044 inkl stige som koster rundt kr 18000,- mens Flak er nesten halve prisen. Noen som kan komme med råd/erfaringer evt forslag til andre merker? Sitér dette innlegget Link to post
Førstefender Svart 21.Oktober.2020 Del på Facebook Svart 21.Oktober.2020 https://seatronic.no/batsystem-baugspyd-pt-10044-stige Prisen på baugspyd har eksplodert de siste årene. Har hatt både båtsystem, som tradisjonelt har vært dyrest, og en "noname" som Maritim hadde før. Jeg kunne ikke skille disse jeg hadde i kvalitet, holdbarhet eller design. Kommer til å kjøpe rimligste variant igjen. Sitér dette innlegget Link to post
Fornomas Svart 21.Oktober.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Oktober.2020 Førstefender skrev 2 minutter siden: https://seatronic.no/batsystem-baugspyd-pt-10044-stige Prisen på baugspyd har eksplodert de siste årene. Har hatt både båtsystem, som tradisjonelt har vært dyrest, og en "noname" som Maritim hadde før. Jeg kunne ikke skille disse jeg hadde i kvalitet, holdbarhet eller design. Kommer til å kjøpe rimligste variant igjen. Noen sier også at Flak er kopi av Båtsystem Sitér dette innlegget Link to post
JRK Svart 21.Oktober.2020 Del på Facebook Svart 21.Oktober.2020 Baugspyd og plattformer leveres i forskjellige kvaliteter. Det er forskjellig godstykkelse, selv om kanskje rørdiameteren er den samme. Tror det kan være lurt å sjekke vekten før man sier at det er en kopi. At kopien kan være god nok selv med mindre gods kan nok hende. Sitér dette innlegget Link to post
Førstefender Svart 21.Oktober.2020 Del på Facebook Svart 21.Oktober.2020 1 hour ago, Fornomas said: Noen sier også at Flak er kopi av Båtsystem Jeg kjøpte forlengere og annet utstyr fra Båtsystem til min "noname", dette passet rett på. Godstykkelse var lik slik jeg så det. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.