JonnyBoy Svart 7.November.2020 Link til dette innlegget Svart 7.November.2020 Skikkelig lyspunkt i høstmørket med en hentetråd etter gammelt Fairline Corsica er en av mine favoritter. Kan godt tenke meg en sånn neste gang. Fortell oss gjerne litt om båten. Hvilke motorer står det i den? Marsjfart/forbruk? Sitér dette innlegget Marex 280 Holiday / Yanmar 4LH-DTE 165hk Marex 2300 Gambler / BMW D530 TA-Z Marine Diesel Link to post
LALUNA II Svart 8.November.2020 Link til dette innlegget Svart 8.November.2020 Tunes, bunkring i Mandal neste Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
_Bliss_ Svart 8.November.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.November.2020 (redigert) Utfra Mandal etter tanking. Stavanger neste. Redigert 8.November.2020 av Snartbåt? (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
_Bliss_ Svart 8.November.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.November.2020 Lindesnes om ca 20min. Sitér dette innlegget Link to post
_Bliss_ Svart 8.November.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.November.2020 Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 8.November.2020 Link til dette innlegget Svart 8.November.2020 Det der er jo helt gullvær, svært beskjeden østlig vind over Jæren, kan ikke bli bedre enn det. Kose dere Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Barnevaksiner Link to post
Gullfisk Svart 8.November.2020 Link til dette innlegget Svart 8.November.2020 Nydelig føre. Har startet varmer en, og skal en tur på sjøen selv i godværet. God tur videre. Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 8.November.2020 Link til dette innlegget Svart 8.November.2020 Knalltur ??? Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 8.November.2020 Link til dette innlegget Svart 8.November.2020 Passere eigeøya om en halvtime i 22knop Litt gammel sjø maks 1-1.5 barekoseturen Stavanger ca 1430 hvor jeg hopper av i Dusaviks for vy hjem igjen i lveld Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
LALUNA II Svart 8.November.2020 Link til dette innlegget Svart 8.November.2020 Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
LALUNA II Svart 8.November.2020 Link til dette innlegget Svart 8.November.2020 Obrestad Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
LALUNA II Svart 8.November.2020 Link til dette innlegget Svart 8.November.2020 Obrestad Da var jeg mønstret av God tur over fjorden på sjarmøretappen Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 8.November.2020 Link til dette innlegget Svart 8.November.2020 Bra jobb Laluna. Dere var heldige med været. ?? Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Lasha Svart 8.November.2020 Link til dette innlegget Svart 8.November.2020 Jeg må si jeg er veldig lettet over at været har vært så bra, og at ting tilsynelatende har gått veldig bra. Nøkkelen til suksess er god planlegging, godt jobba:) Sitér dette innlegget Link to post
_Bliss_ Svart 8.November.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.November.2020 Da er båten på plass i hjemmehavn. En stor takk til Laluna. Fantastisk god hjelp og kjekt å bli kjent med deg? Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 8.November.2020 Link til dette innlegget Svart 8.November.2020 Godt å se deg fortøyd før mørketrollene kom har vært et b hyggelig selskzp og tur og vær som forventet Sitter nå på toget hjemover SNAKKES NÅR DU FÅR SUMMET DEG ?? Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
_Bliss_ Svart 8.November.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.November.2020 JonnyBoy skrev On 7.11.2020 at 12.12: Skikkelig lyspunkt i høstmørket med en hentetråd etter gammelt Fairline Corsica er en av mine favoritter. Kan godt tenke meg en sånn neste gang. Fortell oss gjerne litt om båten. Hvilke motorer står det i den? Marsjfart/forbruk? Har alltid likt å følge hentetråder selv, så jeg følte jeg mått dele denne? Båten har 2x cummins bta 5.9 300hk i kjelleren. Marsjer fint i 18-22 knop. Har ikke finregnet på forbruk, men ca 60l/ t. Sitér dette innlegget Link to post
_Bliss_ Svart 8.November.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.November.2020 Hølje skrev On 7.11.2020 at 10.37: God tur videre. Du må endre Profilnavnet ditt nå Daniel. Nå har du fått deg båt Kanskje på tide å endre det ja?, men er det mulig å endret det selv? Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 9.November.2020 Link til dette innlegget Svart 9.November.2020 Samlet bildene jeg hadde fra turen og la de i en filmsnutt Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
LALUNA II Svart 9.November.2020 Link til dette innlegget Svart 9.November.2020 Snartbåt? skrev for 18 timer siden: Kanskje på tide å endre det ja?, men er det mulig å endret det selv? https://baatplassen.no/i/settings/ Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Chilli Solbris Svart 9.November.2020 Link til dette innlegget Svart 9.November.2020 LALUNA II skrev On 8.11.2020 at 18.00: Godt å se deg fortøyd før mørketrollene kom har vært et b hyggelig selskzp og tur og vær som forventet Sitter nå på toget hjemover SNAKKES NÅR DU FÅR SUMMET DEG ?? Godt jobba @LALUNA II! Men med Vy reiser du definitivt ikje med!??? Go Ahead derimot....?? Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Chilli Solbris Svart 9.November.2020 Link til dette innlegget Svart 9.November.2020 Snartbåt? skrev On 8.11.2020 at 16.38: Da er båten på plass i hjemmehavn. En stor takk til Laluna. Fantastisk god hjelp og kjekt å bli kjent med deg? Gratulerer med vel overstått og lekker båt!??? Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Frissy Svart 10.November.2020 Link til dette innlegget Svart 10.November.2020 Flott tur. Alltid moro å følge slike turer. Interessant med erfaringer og flotte bilder. Sitér dette innlegget Link to post
trixie2 Svart 10.November.2020 Link til dette innlegget Svart 10.November.2020 Bare så det er nevnt: Timingen over Lista og Jæren var veldig god. I går blåste det opp med kuling fra sør. I dag ser det faktisk bedre ut, men ikke som på søndag. Gratulerer med "ny" båt. Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 10.November.2020 Link til dette innlegget Svart 10.November.2020 Solbris II skrev for 14 timer siden: Godt jobba @LALUNA II! Men med Vy reiser du definitivt ikje med!??? Go Ahead derimot....?? Sant det Erik du har selfølgelig rett men du må lære deg å holde fingrene fra knappene når vi skal på tur fikk jo problemer rett før Bø på vei opp for å hente så toget gikk bare på halv fart (signalfeil hm ) JA været var godt timet fra vår side og hadde det kommet endringer tidligere så hadde det nok blitt nattseilas over jæren om en ikke ønsker å ødelegge nattesøvnen for så gale var det ikke oppover på lørdagen men farten hadde blitt redusert en del og komforen hadde vært noe dårligere ;-) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.