per-pusling Startet 25.Oktober.2020 Link til dette innlegget Startet 25.Oktober.2020 Eg har ingen erfaring med kevlarsegl frå tidlegare, og treng difor hjelp til å orientere meg rundt kva som er normal slitasje, og når seglet er utslitt og ikkje verdt å reparere. Sjå vedlagt foto, frå halshjørne. Delar av forliket vises. Her er ein overgang der seglet er synleg svekka, duken kjennes sprø og det er mindre hol (nokre mm) i duken i overgangen. Kva er normal praksis her? Det slår meg at eg bør teipe dette, og at det er det heile. Sett bort frå dette er seglet heilt og fint. Samtidig; når denne type skade kan oppstå, er det eit teikn på at seglet er (for) gamalt? Sitér dette innlegget Link to post
Code0 Svart 25.Oktober.2020 Link til dette innlegget Svart 25.Oktober.2020 Hva er ambisjonsnivået ditt? Vinne regattaer eller få et par sesonger til ut av seilet..? Har seilt på regattabåter med mylarseil i forskjellige grader av oppløsning. Som treningsseil er det fortsatt noen mil igjen i seilet. Må vel være 15 år gammelt nå. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.