Jump to content

Kanskje på tide?


nimbuster

Recommended Posts

Så enig, så enig! Hva var vel livet uten båt og baatplassen.no?

Enig i alt tidligere skrevet i denne tråden :yesnod::yesnod::yesnod:

 

Hvor ellers går det an å få fornuftige svar på ABSOLUTT ALT SOM HAR MED BÅTLIV Å GJØRE enn akkurat baatplassen.no??????

 

Stor takk til Ingar & Crewet! :flag::flag::flag:

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle.

Link to post
Share on other sites

Da er vel tiden inne til å rose oss selv også? Og kanskje spesielt de som har "1000-vis" av innlegg/svar her. Selv om kvantitet ikke alltid er forbundet med kvalitet, vil alltid alle innlegg eller svar være til hjelp for noen. Uten de store bidragsyterne ville jo aktiviteten her inne synke drastisk. Takk så langt Ingar m/mannskap, og takk til alle oss!

Link to post
Share on other sites

100% enig i all ros, til både Ingar (og til dere med erfaring som orker å dele). Etter at jeg oppdaget baatplassen.no har jeg faktisk utvikla meg mye som båteier: Jeg skjønner mer av det tekniske, og ikke minst tør jeg mer i forhold til mekking. Dette er jo mer enn et fantastisk oppslagsverk; det fungerer støttende og sannsynligvis holdningsskapende og!

Dessuten er det underholdende, og noen få ganger provoserende. Er innom omtrent hver dag, og konas kritiske røst i forhold til pecebruk, har tatt seg kraftig opp.

Link to post
Share on other sites

Så skryter vi litt av Ingar og så skryter vil litt av oss selv og alle våre innlegg og så skiver alle innlegg om hvor enige alle er om hvor fint og flott og greit og bra vi er og blir og har og så videre.... - og så gjentar vi det samme om noen måneder fra nå. Akkurat som vi gjorde forrige gang.

 

Minner meg om damene. De liker å bli fortalt slike ting hele tiden. Jo oftere jo bedre faktisk. :smiley:

 

Med vennlig hilsen for Koseklubben Grei

 

Lotus

Link to post
Share on other sites

Det beste hadde jo vært om lotus kunne føre statistikk over når noe gjøres/ble gjort osv. slik at vi lettere kunne ha noe å forholde oss til. Hvilke tråder som er en reprise, hvilke som er nye etc..Nå er det på tide med det og det......Det ville jo vært en smal sak for lotus det ikke sant? :seeya:

Redigert av nimbuster (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Så skryter vi litt av Ingar og så skryter vil litt av oss selv og alle våre innlegg og så skiver alle innlegg om hvor enige alle er om hvor fint og flott og greit og bra vi er og blir og har og så videre.... - og så gjentar vi det samme om noen måneder fra nå. Akkurat som vi gjorde forrige gang.

 

Minner meg om damene. De liker å bli fortalt slike ting hele tiden. Jo oftere jo bedre faktisk. :smiley:

 

Med vennlig hilsen for Koseklubben Grei

 

Lotus

 

:yesnod:

:lol:

 

M/YEllen Marie

Link to post
Share on other sites

Henger meg på her!

 

Ingar & Co har truffet <<midt i blinken>> med både konseptet og den kameratslige og hyggelige tonen her på baatplassen. Nå er det snart 3 år siden jeg ble medlem her (nov. 2002) og det er ikke mange dager jeg har vært uten min daglige dose. :wink: "Må ha det, bare må ha det...."

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

.....at Ingar her inne får litt ros? Som "redaktør og sjef" for baatplassen.no eller? Uten ham hadde vi jo ikke hatt denne unike muligheten til å dele våre erfaringer med hverandre....... :cheers:

Heilt enig :yesnod:

 

Må vel også innrømme at det er ikke mange tråder som går meg "hus forbi"

 

Tar meg og friheten til å takke Bitteliten og en viss skipper i Bergen for mykje god humor :lol::lol: .......dagen er ikke helt den samme uten ... :cheers:

 

mvh

sveno

Redigert av sveno (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Nå er det snart 3 år siden jeg ble medlem her (nov. 2002) og det er ikke mange dager jeg har vært uten min daglige dose. :wink: "Må ha det, bare må ha det...."

Sånn har jeg det også! Har vært medlem siden oktober 2002 (riktignok under annet navn den første tiden) og bare MÅ innpå minst et par ganger til dagen for å få dosen min...

 

Det er veldig greit å ha et slikt forum til å stille spørsmål på når man er usikker på noe. Og når man i tillegg kan hjelpe andre med ett og annet innimellom så er det jo bare supert!

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
Link to post
Share on other sites

Ahem. Hva har du med min ektefelle å bestille? Som sagt før, det finnes bare ETT QB og hun tilhører meg. Eller var det omvendt? :confused:

Jeg beklager på det serkeste, men jeg tillot meg å låne uttrykket(ikke selve beistet) da det passet inn! Hm...var det derfor inntaksvilkårene i foreningen brått ble så uoppnåelig? :nonod:

Livet er herlig på solkysten!

Link to post
Share on other sites

Tar meg og friheten til å takke Bitteliten og en viss skipper i Bergen for mykje god humor :lol::lol: .......dagen er ikke helt den samme uten ... :cheers:

Ikke ta i for hardt nå - du vet disse vestlendingene blir så fort høye på pæra. Ikke nok med store hekkbølger - snart får du baugbølge også :wink:

 

Men QB - hun skal vi nok la Worse ha i fred - jeg tror det er best for oss :rolleyes: Bergensk dame i trang skinndress med kompetent og verbal mann med FB båt og motorsykkel. Han kunne jo finne på å ta til fornuften å bytte til Mariner motor om noen frister med å overta QB

Redigert av Bitteliten (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Jeg henger meg på for å takke Ingar med flere, for et flott forum. Hadde det ikke vært for dette forumet hadde jeg hatt en mindre båt i dag. Båterfaringen kommer myyyyyeeeee kjappere med dette forumet, for en får erfaringer fra andre med seg, på både godt og vondt.

 

Skål til Ingar :cheers: og alle andre, som er med og holder liv i dette. Kjempeflott.

Link to post
Share on other sites

Ikke ta i for hardt nå - du vet disse vestlendingene blir så fort høye på pæra. Ikke nok med store hekkbølger - snart får du baugbølge også :wink:

 

Kanskje allerede til våren. Vurderer å få satt inn en invalidevisp. Tenkte å få den slik at toppen på tunnelen er akkurat i vannlinjen. Sånn at det går an å få den til å sprute litt, om noen blir for nærgående. Slik man gjerne gjorde med feiljusterte lyktespylere i gamle dager ...

 

Men QB - hun skal vi nok la Worse ha i fred - jeg tror det er best for oss :rolleyes: Bergensk dame i trang skinndress med kompetent og verbal mann med FB båt og motorsykkel. Han kunne jo finne på å ta til fornuften å bytte til Mariner motor om noen frister med å overta QB

 

Mnja ... ikke Mariner ... men et par av Yamaha ine nye 315-hestere kunne gjerne fått meg til å vurdere det! :lol:

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Link to post
Share on other sites

Tar meg og friheten til å takke Bitteliten og en viss skipper i Bergen for mykje god humor .......dagen er ikke helt den samme uten ...

EN STOOOOOOR TAKK TIL ALLE BIDRAGSYTERENE OG INGAR. HUMOREN TIL BITTELITEN OG WORSE ER ALLTID DAGENS HØGDARE. JEG HÅPER DERE FORTSETTER I SAMME STIL, SOM ER TIL STOR GLEDE FOR OSS ALLE. :smash:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...