Aleks953 Startet 5.November.2020 Link til dette innlegget Startet 5.November.2020 Hei. Er det noen her inne som har kjennskap til noen som utfører opptak og transport med kranbil (rimelig) i Fredrikstad? Vi har en Polar 29 som ligger på Dypedal, Hvaler, som jeg skulle hatt transportert til Alshus, Kråkerøy, for vinterlagring i hagen. Jeg tenkte kanskje å få tatt den opp ved Fredrikstad gjestehavn for å gjøre det rimeligst mulig (dersom det er lovlig). Mvh. Aleksander Sitér dette innlegget Link to post
Kallethekid Svart 5.November.2020 Link til dette innlegget Svart 5.November.2020 Hør med Jon som driver Multifrakt: Daglig leder - Jon Kristiansen Tlf - 908 71 942 Mail- jon@multifrakt.no Sitér dette innlegget Link to post
jørn Svart 6.November.2020 Link til dette innlegget Svart 6.November.2020 ØTS 69301050 har jeg brukt for å løfte opp og ned i våres. Sitér dette innlegget Link to post
M/S AIOLOS Svart 6.November.2020 Link til dette innlegget Svart 6.November.2020 Hvor rimelig er rimelig for deg da? Selv avtaler jeg en pris om høsten som er med transport hjem og tilbake til sjø om våren, betaler inkl alt 5 båtpenger. Båten er 25fot og må snues "riktig" vei når den skal i krybben, noe som tar litt tid siden det selvsagt alltid blåser når dette skal gjøres. Sitér dette innlegget Link to post
Kallethekid Svart 6.November.2020 Link til dette innlegget Svart 6.November.2020 Det finnes også en kar som heter Uno. Han har kranbil og har tatt opp båter i mange år, men vet ikke om han holder på fortsatt. Prøv på: 69363636 Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 6.November.2020 Link til dette innlegget Svart 6.November.2020 Hvis du får en med traktor og henger til å kjøre den hjem for deg, kan du helt sikkert få løftet den på Nøkledypet. Det er bare å stikke ned på klubbhuset og snakke med Kai. Obs, han går kl 14, så du må være der før det. Husker ikke hva han heter, men det er en kar som holder til borte ved krysset mellom Glomboveien og Enhusveien, like ved palasset til Terje Høili. Han tar slike kjøreoppdrag (gjorde i alle fall). Tipper det blir en rimelig løsning framfor lastebil med kran. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
atletico1 Svart 6.November.2020 Link til dette innlegget Svart 6.November.2020 Hans Ingvald Røed heter bonden. Så bilde i FB at han fraktet båter nå nylig i Gamlebyen båthavn. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 6.November.2020 Link til dette innlegget Svart 6.November.2020 atletico1 skrev for 2 timer siden: Hans Ingvald Røed heter bonden. Det stemmer Visste ikke om han var aktiv lenger. Skikkelig skrotnisseplass i gården der han bor... Vet at han kjørte mange båter rundt i distriktet da jeg hadde båtplass og opplag på Fjeldberg. Da var det mange som fikk kranløft på Fjeldberg, og Røed hentet båter der. For TS sin del er den jo imidlertid vesentlig greiere å få løft på Nøkledypet. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
jørn Svart 7.November.2020 Link til dette innlegget Svart 7.November.2020 Kallethekid skrev On 6.11.2020 at 8.41: Det finnes også en kar som heter Uno. Han har kranbil og har tatt opp båter i mange år, men vet ikke om han holder på fortsatt. Prøv på: 69363636 Når jeg ringte Uno i våres, så var det ØTS som kom. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.