Skrotnisse Svart 23.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2021 Hvis "innbord tank" betyr tanken på selve motoren, ville jeg først ha prøvd med en ekstern tank. Sitér dette innlegget Link to post
Sjølsøkk Svart 23.Mars.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2021 Skal teste å koble den til ekstern tank å se om det blir likar da. Sjekke plugg. Det forundre meg ikkje om æ har tulla te forgasseren når æ monterte den ihop igjen. Alt så rent å pent ut i alle dyse osv. Stakk fingern i jorda å reserverte en Suzuki DF6 idag, kommer i uke 17. Får æ denne motoren i stand til da går den enten som backup på Cuttern eller havne for salg. Skal jo være en relativt udødelig motor, og etter hva jeg har skjønt, en som er lett å skru på haha... personlig trives æ nok best med å levere inn for service, men det e ikkje kostnadsmessig forsvarlig på denne tenke æ. Sitér dette innlegget Link to post
snekkerbod Svart 24.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2021 Kontroll på bensin/ luft blandingsforhold? Screw it right in until it just gently seats Then back out by 17/8turns Sitér dette innlegget Link to post
Sjølsøkk Svart 24.Mars.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2021 Haha takk, nei har egentlig tilnærmet null innsikt i noe på en motor ? Takk for tips. Antar det er skruen i toppen det refereres til? Sitér dette innlegget Link to post
Joan G Svart 1.April.2021 Link til dette innlegget Svart 1.April.2021 (redigert) Jeg har en Yamaha 30 hk som har mye luft i bensin filter. Jeg har lagt en video på youtube. https://youtu.be/08-zVcc3T3w Er det normalt? Håndpumpe aldri styrker. Redigert 1.April.2021 av Joan G (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.