Lars H. Startet 8.November.2020 Del på Facebook Startet 8.November.2020 Hei. Jeg har fått det for meg at det er på tide å rydde opp i alt mulig. Nå står gamle båtblader for tur. jeg har abonnert på Båtmagasinet siden 1988 og har arkivert alt (99,9%) av alle utgavene siden den tid. Jeg har også arkivert Båtliv fra da de byttet navn fra Praktisk Båtliv til Båtliv. Båtens verden er også arkivert. Noen som er interessert i å overta dette, selvfølgelig kostnadsfritt mot henting? Å gi fra meg enkeltutgaver er uaktuelt. Her et lite utvalg fra bokhyllen. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Guest Svart 8.November.2020 Del på Facebook Svart 8.November.2020 (redigert) Absolutt, vi holder på og ordne "mancave" på den ene plassen vi holder på mye med båt Propeller på veggen over sofaen og en kad32 som hjørnebord, mangler bare en hylle med masse båtblader nå da Redigert 8.November.2020 av Guest (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.