Elvebåt1 Startet 10.November.2020 Del på Facebook Startet 10.November.2020 Hei! Jeg ble bedt om å skifte oljefilter på min 2006 modell mercury 9.9 hk. Jeg klarer imidlertid ikke å finne ut hvor på motoren oljefilteret sitter. Har prøvd å søke på nettet etter motortegninger for å finne ut hvor det er uten hell. Er det noen som vet hvor oljefilteret er plassert? Har den oljefilter i det hele tatt? Se bilde for modell og serienummer. Tusen takk for hjelp :) Sitér dette innlegget Link to post
Teresa Svart 10.November.2020 Del på Facebook Svart 10.November.2020 Hadde selv en Mercury 9,9 fra 2006, og den hadde ikke oljefilter. Sitér dette innlegget Link to post
Diddn Svart 12.November.2020 Del på Facebook Svart 12.November.2020 Denne motoren har ikke oljefilter, den har kun en sil, men den sitter under motorblokken nede i bunnpannen. 10 og 15 hesteren har oljefilter men ikke 9.9 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.