MR Swe Startet 14.November.2020 Del på Facebook Startet 14.November.2020 Hei, Har akkurat kjøpt en Maeco Avfuktere til ha i båten. Men slange var ikke med og butikken var tom på lagret for det. Noen som vet om feks biltema/jula m.m har noen slange som passer? Skulle gjerne hatt den i dag da jeg skal ned til båten i morgen. Den 2 literstanken tror jeg fort går full. Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 14.November.2020 Del på Facebook Svart 14.November.2020 Stikk innom en dyrebutikk (som selger akvariefisk), de har oftest slanger i løpemeter til filtre og sirkulasjonspumper i forskjellige dimensjoner. Vet slangen til Maecoen har samme dimensjon som den som sto på den minste Eheim-pumpa mi fra da jeg drev med akvarier, så mulig de har inne noe som passer. Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 14.November.2020 Del på Facebook Svart 14.November.2020 Hvor holder du til? Jeg mener jeg har originalslangen hjemme. Den jeg bruker på vaskerommet har ikke slange til sluk, så den er overflødig. Sitér dette innlegget Link to post
Geb Svart 15.November.2020 Del på Facebook Svart 15.November.2020 Jeg fikk heller ikke med slange da jeg bestilte denne avfukteren i fjor sommer. Sendte melding til nettbutikken og fikk ny slange etter få dager. Sitér dette innlegget Link to post
MR Swe Svart 15.November.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.November.2020 Holder til 4mil sør om Oslo. Kjøpte den på seatronic og de sa slange ikke følgte med. Litt dålig at det ikke er med slange til Maeco mens det er med på flere billigare konkurrenter. 1M slange kan ikke koster mer en 10-15kr for produsenten. Sitér dette innlegget Link to post
Geb Svart 15.November.2020 Del på Facebook Svart 15.November.2020 Det høres rart ut. Det skal følge slange med disse avfukterne. Sitér dette innlegget Link to post
MR Swe Svart 15.November.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.November.2020 Ser på esken til maeco ddl8. Er merket med slange følger ikke med så. Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 16.November.2020 Del på Facebook Svart 16.November.2020 MR Swe skrev for 8 timer siden: Holder til 4mil sør om Oslo. Kjøpte den på seatronic og de sa slange ikke følgte med. Litt dålig at det ikke er med slange til Maeco mens det er med på flere billigare konkurrenter. 1M slange kan ikke koster mer en 10-15kr for produsenten. Jeg har akkurat tatt i bruk en helt ny avfukter, og der fulgte slangen med. Jeg har som sagt en slange ekstra hvis du vil ha. Jeg holder til i oslo, og kan legge den igjen et sted, ellers har jeg lagt den i bilen, slik at du kan ta kontakt hvis du er i området. Sender tlf nr. på pm Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.