Steihy Svart 7 timer siden Link til dette innlegget Svart 7 timer siden Jeg har samme historie. Fikk varsel, lot være å oppdatere og hadde tilgang til kart. Til jeg ikke hadde det mer. Men - og nå skal jeg ikke være påståelig, det er mulig jeg ikke leste godt nok - har Orca gjort noe lignende? Det kom i hvert fall overraskende på meg at da fullt utstyrt, display og core, var installert, måtte jeg ha abonnement til 1100-1200/år for å få tilgang til alle funksjonene. Med det nest dyreste abonnementet finner jeg ikke en gang tilgang til sporloggen min. Sitér dette innlegget Jeg vil bo i sjøbod og gå i gubbdagis. Link to post
Okkaby Svart 4 timer siden Link til dette innlegget Svart 4 timer siden Orca har endret en del ja. Gratis med begrenset funksjoner, Billigste betalte med mye funksjoner og full pakke til høgere pris. Følger med 1 års abb ved kjøp av Core eller DP2. Så skal en ha begge deler, lønner det seg å kjøpe i to omganger, så si ifra, så får en 2 års abb. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.