ter-ang Startet 22.Oktober.2005 Link til dette innlegget Startet 22.Oktober.2005 (redigert) Ship o hoi...... Jeg har en 200 l dieseltank i hardplast, og tenkte at denne skulle byttes ut. Det blir da alumin. eller syrefast stål. Hva er riktig å bruke? Er det noen som kjenner til firmaer i vestfold syd som lager slike tanker? Ellers er det snakk om å kjøre en dieselmotor på starteren 1/2-1 min før oppstartt for å få oljen rundt i systemet på våren. Det anbefales å dra ut stoppspaken mens en drar starteren rundt. Det er greit, men på VP kad 42 stopper jeg motoren ved å dreie tenningsn. til venstre.. Er det noen tips å dreie på starteren uten å starte på denne båten?? Ter-ang. Redigert 23.Oktober.2005 av Andreas (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 22.Oktober.2005 Link til dette innlegget Svart 22.Oktober.2005 Er det noen tips å dreie på starteren uten å starte på denne båten?? Ter-ang. På dieselpumpa di finnes en stopphendel. Hvis du vrir om denne kan du turne motoren uten å starte. Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Skipper Worse Svart 22.Oktober.2005 Link til dette innlegget Svart 22.Oktober.2005 Eller så kan du sette 12V på tilkoblingen til stopp-releet for å holde magneten i stengt posisjon. Du finner rette kontakt på tenningsbryteren ved å studere koblingsskjemaet for båten din. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.