bbergs Svart 23.April.2004 Link til dette innlegget Svart 23.April.2004 Er det Vollen Båtservice som ligger innerst i bukta ved Fjordservice? Det er helt riktig lett og komme tid med både bil og båt Sitér dette innlegget Link to post
KOB Svart 23.April.2004 Link til dette innlegget Svart 23.April.2004 Er det Vollen Båtservice som ligger innerst i bukta ved Fjordservice?Ser du mange Windy-båter og noen Storebro, så er du kommet til riktig sted. Sitér dette innlegget Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
Batdilla Svart 29.April.2004 Link til dette innlegget Svart 29.April.2004 Dagens gladnyhet! Vimpelstenger er nå klare for levering fra Vollen Båtservice! I forfjupselsen glemte jeg å spørre om pris. Men jeg vil tro den ligger i samme leie som KOB har antydet lengre opp. De har det hektisk om dagen og hun ville gjerne ha bestillingen pr. fax eller email. For de som er interessert, kan bestilling sendes på mail til vollbaat@online.no. Husk å ta med hva det gjelder (Vimpelstang), antall, navn og adresse. Samtidig kan det nevnes at www.malfix.no nå har fått inn igjen vimpelstenger og har de på lager. Sa da burde det være håp om å få hengt opp baatplassen vimpelen. Sitér dette innlegget Link to post
KOB Svart 29.April.2004 Link til dette innlegget Svart 29.April.2004 De har det hektisk om dagen og hun ville gjerne ha bestillingen pr. fax eller email.Ja, det er til de grader høysesong der om dagen. det er et anseelig antall båter som skal ut, og "alle" vil jo ha båten ut tidlig hvis det er fint vær. Dessuten er de avhengig av ok vær til vårpuss og plastarbeid, siden de fleste båtene er utelagret. Akkurat nå jobber de bl.a. med å klargjøre Hannah II - ny eier kommer og henter den om vel en uke. Sitér dette innlegget Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
kristian Svart 29.April.2004 Link til dette innlegget Svart 29.April.2004 Har fått på vimpelmast og vimpel, bestillte en fra http://www.jamamarina.no/ kr.279,- + oppkrav og porto. Har rørfeste i bunnen, så jeg måtte sette den på siden av vindskjermen, på pullpiten. Sitér dette innlegget Link to post
Frank v. Svart 29.April.2004 Link til dette innlegget Svart 29.April.2004 Fant et gammelt 17 mai flagg slik som ungene bruker og vifte med i toget. Fjernet flagget fra pinnen og satte på baatplassen vimpelen der. Synes det ble riktig så bra jeg....... mvh frank v. Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 19.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2004 I dag kom vimpelstanga jeg bestillte fra Vollen Båtservice. Om den er det ikke annet å si enn at den var kjempefin ! Gleder meg til å henge opp baatplassen vimpelen i den. Sitér dette innlegget Link to post
M/Y Ellen Marie Svart 19.Mai.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2004 to stk master er bestilt M/Y Ellen Marie Sitér dette innlegget . www.g-mt.no Link to post
Batdilla Svart 19.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2004 to stk master er bestilt Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 14.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2004 Til info kan det opplyses at vimpelstanga fra Vollen Båtservice kom på kr. 396,80. Stanga er nå montert i toppen av lanternemasta og venter på at vimpelen skal komme på plass. Den kommer på plass som det siste som skjer før båten er klar for tur til det tredje baatplassen treffet på Kapp - Mjøsa. Sitér dette innlegget Link to post
Philonica III Svart 14.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2004 Han har flotte slanke vimpelmaster av stål. http://www.skipsogbaatutstyr.no/ Reidar Sitér dette innlegget Link to post
Enjoy Svart 10.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2004 Ikke bruk antenne til vimpelmast. Denne antennen er antagelig defekt pga vibrasjon. Skal lage ny i syrefast. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.