bensinmotor Startet 23.Oktober.2005 Link til dette innlegget Startet 23.Oktober.2005 ER DET NOEN SOM HAR EN SOLEX 32 NV TIL 4 SYLINDRET BENSINMOTOR LIGGENDE??????????? Sitér dette innlegget Link to post
GOE Svart 6.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2007 (redigert) Slettet Redigert 7.Februar.2007 av GOE (see edit history) Sitér dette innlegget Aldri en dag uten båt. Medlem KNBF. NSSR. Båten reg. i Skipsregisteret og Småbåtregisteret Link to post
VO`n Svart 7.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2007 ER DET NOEN SOM HAR EN SOLEX 32 NV TIL 4 SYLINDRET BENSINMOTOR LIGGENDE??????????? Jeg kan sjekke... Har en speller ny Sloex gasser liggende ett eller annet sted, men usikker på størrelse men det kan jeg komme tilbake til om jeg finner den i rotet... gi meg en dag eller to Sitér dette innlegget Link to post
Hilmar 2 Svart 7.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2007 Da må du høre med forgasser service i drøbak Forgasser-service.no Sitér dette innlegget Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
Majali Svart 7.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2007 har en Zenit 32vn som har stått på en mb18 liggende... Sitér dette innlegget Stor er den som vet, men større er den som vet hvor man skal spørre Link to post
VO`n Svart 10.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 10.Februar.2007 Jeg kan sjekke... Har en speller ny Sloex gasser liggende ett eller annet sted, men usikker på størrelse men det kan jeg komme tilbake til om jeg finner den i rotet... gi meg en dag eller to Kan dessverre ikke hjelpe.... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.