bensinmotor Posted October 23, 2005 Share Posted October 23, 2005 ER DET NOEN SOM HAR EN SOLEX 32 NV TIL 4 SYLINDRET BENSINMOTOR LIGGENDE??????????? Quote Link to post
GOE Posted February 6, 2007 Share Posted February 6, 2007 (edited) Slettet Edited February 7, 2007 by GOE (see edit history) Quote Aldri en dag uten båt. Medlem KNBF. NSSR. Båten reg. i Skipsregisteret og Småbåtregisteret Link to post
VO`n Posted February 7, 2007 Share Posted February 7, 2007 ER DET NOEN SOM HAR EN SOLEX 32 NV TIL 4 SYLINDRET BENSINMOTOR LIGGENDE??????????? Jeg kan sjekke... Har en speller ny Sloex gasser liggende ett eller annet sted, men usikker på størrelse men det kan jeg komme tilbake til om jeg finner den i rotet... gi meg en dag eller to Quote Link to post
Hilmar 2 Posted February 7, 2007 Share Posted February 7, 2007 Da må du høre med forgasser service i drøbak Forgasser-service.no Quote Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
Majali Posted February 7, 2007 Share Posted February 7, 2007 har en Zenit 32vn som har stått på en mb18 liggende... Quote Stor er den som vet, men større er den som vet hvor man skal spørre Link to post
VO`n Posted February 10, 2007 Share Posted February 10, 2007 Jeg kan sjekke... Har en speller ny Sloex gasser liggende ett eller annet sted, men usikker på størrelse men det kan jeg komme tilbake til om jeg finner den i rotet... gi meg en dag eller to Kan dessverre ikke hjelpe.... Quote Link to post
Recommended Posts