erlend mb Startet 21.November.2020 Link til dette innlegget Startet 21.November.2020 Jeg fikk en liten skade på båten enten ved sjøsetting eller opptak av båten. Hvordan bør den repareres? Eller er det noe forsikringen kan dekke? Sitér dette innlegget Link to post
theppan07 Svart 21.November.2020 Link til dette innlegget Svart 21.November.2020 Puss litt rundt. La tørke til våren. Så litt gelcoat sparkel, puss fint og så to lag med primer, deretter bunnstoff. Dette er bare en liten bagatell/liten fiks. Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 21.November.2020 Link til dette innlegget Svart 21.November.2020 Verktøy og sparkel til rundt hundrelappen til sammen. Tror ikke det lønner seg å ta det på forsikringen. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 21.November.2020 Link til dette innlegget Svart 21.November.2020 Ikke bare lønner det seg ikke, jeg mener det blir totalt feil hvis båtfolk med to friske armer begynner å bruke forsikringen på slike småskader som dette. Spar forsikringen til du er virkelig uheldig, og fiks bagateller selv, det er min mening. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
erlend mb Svart 21.November.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.November.2020 Betryggende at det regnes som en småskade. Takk for svar. Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 21.November.2020 Link til dette innlegget Svart 21.November.2020 Meget stygg skade! Ikke meld den til forsikringsselskapet, du kan risikere at de kondemnerer båten ! Sitér dette innlegget Link to post
erlend mb Svart 22.November.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.November.2020 Lazyjack skrev for 13 timer siden: Meget stygg skade! Ikke meld den til forsikringsselskapet, du kan risikere at de kondemnerer båten ! Haha, greit?. Husk at også kua har vært kalv en gang?. Jeg vet ikke forskjellen på en "dette fikser du lett med litt sparkel"- og en "dette må slipes ned til laminatet i 30 cm i alle retninger, og plastes, og du får det aldri til selv siden det er et hjørne"- skade. Derfor spurte jeg. Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 22.November.2020 Link til dette innlegget Svart 22.November.2020 erlend mb skrev 54 minutter siden: Haha, greit?. Husk at også kua har vært kalv en gang?. Jeg vet ikke forskjellen på en "dette fikser du lett med litt sparkel"- og en "dette må slipes ned til laminatet i 30 cm i alle retninger, og plastes, og du får det aldri til selv siden det er et hjørne"- skade. Derfor spurte jeg. ?? Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 23.November.2020 Link til dette innlegget Svart 23.November.2020 Lazyjack svarte Lørdag 22.18 ? Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.