Knallipadden Startet 22.November.2020 Link til dette innlegget Startet 22.November.2020 Kom over denne men kan ikke finne så mange gode tester av dette produktet. Fungerer den til å fjerne skjell og kalkrester under båten? Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 22.November.2020 Link til dette innlegget Svart 22.November.2020 I følge databladet (samt produsentens påstand) så inneholder dette produktet både sitronsyre og fosforsyre så det gjør det sikkert. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
nomen Svart 23.November.2020 Link til dette innlegget Svart 23.November.2020 (redigert) Jeg har en boks med dette stoffet, og min erfaring er at det ikke virker. Lar man det stå lenge, skjer det kanskje noe, men jeg hadde det på i ca 30 minutter uten at det rengjorde noe som helst. Redigert 23.November.2020 av nomen (see edit history) Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
Mouche Svart 23.November.2020 Link til dette innlegget Svart 23.November.2020 Etter hva jeg kan se så sier bruksanvisningen skal dette stoffet skal sitte på leeenge, og om nødvendig gjentas. Saltsyre tar dette på sekunder og koster langt mindre. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Knallipadden Svart 20.Desember.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Desember.2020 Hva med sitronsyre eller eddik? Jeg har flere kilo med utblandet sitronsyre hjemme. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 21.Desember.2020 Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2020 All syre løser opp kalk, så det er bare å prøve. Hvilken syre som er meste effektiv vet jeg ikke, men konsentrasjonen har jo mye å si. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Mouche Svart 21.Desember.2020 Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2020 Noen som kan nevne en syre som er bedre og/eller billigere til formålet enn saltsyre kjøpt på nærmeste jernvarehandel? Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Fantino Svart 21.Desember.2020 Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2020 Tror ikke noe er mer effektivt eller har særlig lavere pris enn saltsyre, men det bør jo brukes med verneutstyr og forsiktighet. Vannlinjerens som inneholder oksalsyre har jeg hatt svært god erfaring med for å ta rester av rur på drev. Det er litt snillere og en trenger ikke være like bekymret for søl. _Sterk_ sitronsyre funker også bra. Løses med fordel i varmt vann. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.