Roger og Olina Startet 22.November.2020 Del på Facebook Startet 22.November.2020 Har en båt på "hånden" som jeg vurderer. Den har 2stk 2704ET der begge lekker olje fra pakningen som er rundt veiv pluss ett par simringer i forkant. Jeg har byttet disse tidligere og vet at det er en del jobb, noe jeg ikke har helse til nå. Båten er en lukket 33 foter så det er en del jobb. Jeg vet ikke om et er mulig å gjøre jobben i båten, da motorene må snus. Av med bunnpanne, veiv osv osv. Som sagt, så er ikke dette noe jeg kan gjøre selv lenger og jeg aner ikke hva ting og tang koster da jeg har gjort det meste selv tidligere. Så hva bør jeg beregne at dette kan komme på å sette jobben bort? Båten ligger i Gressvik Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 22.November.2020 Del på Facebook Svart 22.November.2020 Timene går fort når slikt arbeid skal gjøres. Må ikke se bort fra at det koster rundt 20000 per motor om du skal sette bort jobben. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 22.November.2020 Del på Facebook Svart 22.November.2020 Roger og Olina skrev for 5 timer siden: Båten ligger i Gressvik ... på Gressvik Jeg har en del bekjentskaper i området. Hvis du er seriøs på dette kan jeg muligens hjelpe deg med å få til en god pris. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Roger og Olina Svart 23.November.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.November.2020 Komodo skrev for 5 timer siden: ... på Gressvik Jeg har en del bekjentskaper i området. Hvis du er seriøs på dette kan jeg muligens hjelpe deg med å få til en god pris. Sendt deg pm Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.