larole Startet 22.November.2020 Del på Facebook Startet 22.November.2020 Ser at prisforskjellene er elleville fra f.eks en voks og en rubbing fra Biltema, sammenlignet med mer anerkjente merker. Er kvaliteten på disse grei nok for "vanlige folk"? Sitér dette innlegget Link to post
Bigdrago Svart 22.November.2020 Del på Facebook Svart 22.November.2020 Brukte det på bilen min med godt resultat. Rubbing og polish👍 Var ikke fornøyd med poleringsmaskina da den såvidt gikk rundt med litt press. Har kjøpt en kraftigere maskin (annet merke) og den tok den andre bilen uten problemer, tenker den skal klare båten med ullpads uten problemer. Sitér dette innlegget Link to post
jerognal Svart 22.November.2020 Del på Facebook Svart 22.November.2020 (redigert) Bruker Biltema sine produkter da jeg ikke kan se at noen andre merker jeg har prøvd varer noe særlig lengre. Båten er matt i glansen etter en halv sesong uansett hvilket merke jeg bruker. Særlig den vannlinjerensen til Biltema funker supert. Men jeg kjøper ikke eletriske maskiner på Biltema. Både polermaskiner og vinkelkuttere har sviktet etter kort tid, så kjøp noen annet der. Redigert 22.November.2020 av jerognal (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 23.November.2020 Del på Facebook Svart 23.November.2020 Har brukt voks til båt fra BT en del ganger og har ikke hatt noe å utsette på denne. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.