Hoggorm Startet 24.November.2020 Del på Facebook Startet 24.November.2020 (redigert) Hei! Jeg har en Tohatsu 9,9 totakters 95-modell. Den går fortsatt som en klokke, men føler den har blitt litt daffere med årene. Vet det er vanlig å skru opp disse modellene, men det har aldri blitt gjort med denne. Jeg kunne tenkt meg å gjort det, men er ganske nybegynner på det mekaniske og har sjelden prøvd meg på annet enn tennpluggene. Har lett etter gode instrusjonsvideoer på youtube uten hell. Er det noen som vet om det er vanskelig å gjøre selv for noen med lite erfaring? Eventuelt noen som kjenner til en god video eller kan forklare det på en enkel måte? Takknemlig for alle innspill! :) Redigert 24.November.2020 av Hoggorm Skrivefeil (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
tnlu Svart 24.November.2020 Del på Facebook Svart 24.November.2020 Hei. Hvis den er lik 2003 modellen så kan du bytte gasskam. Eg gjorde det på min 9,9 og det hjalp godt. Se link: https://www.westsystem.no/p/22679/throttle-cam-m99-15-tohatsu-2-takt Sitér dette innlegget Link to post
Hoggorm Svart 25.November.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.November.2020 Tusen takk for innspill! Dette skal jeg sjekke opp! Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 26.November.2020 Del på Facebook Svart 26.November.2020 Hoggorm skrev On 24.11.2020 at 1.44: Den går fortsatt som en klokke, men føler den har blitt litt daffere med årene. rart med men både båter og skippere har en tendens til å bli tyngre med årene Får håpe ny gasskam gir det ekstra trøkket som trengs Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Hoggorm Svart 27.November.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.November.2020 Haha! Ikke usannsynlig at dette er en vesentlig faktor! :D Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.