bmb Startet 23.Oktober.2005 Del på Facebook Startet 23.Oktober.2005 Noen som er gode på lakk ? Jeg har brukt denne lakken til noen tre-detaljer i båten, men får ikke overflaten riktig pen. Det ser ut som den ikke flyter riktig utover men etterlater seg noen små "groper" i overflaten. Jeg har forsøkt med forskjellige pensler, ulik mengde tynner og det er ikke luftbobler i lakken. Jeg står inne i romtemperatur. Hva gjør jeg galt ?? Sitér dette innlegget Link to post
alidal Svart 23.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 23.Oktober.2005 Har du gjort skikkelig rent? Jeg har brukt denne lakken med veldig bra resultat, men jeg brukte skumgummirulle og fordriver av skumgummi. Sitér dette innlegget Link to post
Morten_L Svart 23.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 23.Oktober.2005 Jeg har også brukt denne lakken i flere år med godt resultat på skroget på en 25 fots treseiler. Har du prøvd å kontakte importøren West System Norge og høre om de har noen gode forslag? Morten Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.