Jump to content

utenbords 50 hk Mercury v Suzuki


hiway

Recommended Posts

vurderer å kjøpe en ny 50 hk , og er litt i stuss på valg av merke. Respektive forhandlere skryter av "verdens beste", men slik er jo selgere .... muligens er merkene like god, eller ?

Noen gode råd imøteses med takk. Motoren skal brukes på båt som ligger ute mesteparten av året, og her på Vestlandet kommer det også mye vann fra oven og ned ( altså ikke bare sjøsprøyt motoren skal håndtere. Driftssikkerhet er prioritet no 1

Link to post
Share on other sites

kjenner fornøyde eiere av alle merkene.  Kjøp av den forhandleren i nærheten som er best på service og slikt også etter salget :smiley:

Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha

Link to post
Share on other sites

For meg var Johnson/Evinrude hlet klart best inntil jeg kjøpte en Tohatsu, deretter en Yamaha og til slutt en Suzuki så nå er det Suzuki som er best, helt klart. Jeg tror også at svaret til Ivar er det beste rådet å følge, dog kan det være prisforskjeller, spesielt gunstige tilbud, som kan gjøre det verdt å tenke litt annerledes.

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...