mrmartin123 Startet 2.Desember.2020 Del på Facebook Startet 2.Desember.2020 Hei jeg har nå begynt å pusse opp min nyinnkjøpte nidelv 24, men jeg klarer ikke å få ut skapet som sitter under kaptein setet. Er det noen som vet noe om dette evt om det er noen skruer som ikke er synlige. Tar imot både bilder og informasjon. MVH martin Sitér dette innlegget Link to post
N24 Md17 Svart 6.Desember.2020 Del på Facebook Svart 6.Desember.2020 Nja. Det henger kun fast i etpar skruer not skrogen. Ta en kikk oppunder, der sitter de. 😉 Sitér dette innlegget Link to post
M/S AIOLOS Svart 6.Desember.2020 Del på Facebook Svart 6.Desember.2020 Jeg hadde ute dette skapet på min 24foter og det var festet mot skrog og i dørk. Hvis det kun skulle være festet i skroget så ville det nok vært temmelig vinglete. Jeg hadde en 81 modell så kan jo hende det er annerledes på den du har. Sitér dette innlegget Link to post
mrmartin123 Svart 7.Desember.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Desember.2020 takk for svar, fant noe skjulte skruer å fikk lirket det ut. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.