Jump to content

Comet 26 1979 kalesje nummer er borte, gode råd tas i mot .


Anthan

Recommended Posts

Ta en ringe-/mailrunde til ulike kalesjeleverandører, noen har sikkert riktig mal. Selv fikk jeg treff hos flere, og handlet hos Hansen Protection. Jeg manglet også malnummer. 
 

Den gamle kalesjen kan vel eventuelt også brukes som mal, den ser jo intakt ut på bildet.

Redigert av Korsfjord (see edit history)
Link to post
Share on other sites

  • 2 måneder senere...

Her er min agder lakkesje med malnummer. 

 

Mulig jeg er for sent ute og at du har funnet på noe, men jeg tar alt i bytte mot info om boreplattformer. :P

 

Har fått beskjed av flere at dette kan være en "multi plattform for båter på 30 fot" 

Der stopper det, Maritim hadde visstnok denne for noen år siden men er utgått. 

 

 

 

 

20200914_212324.jpg

20201005_182500.jpg

Link to post
Share on other sites

  • 4 uker senere...
paarsand skrev On 11.3.2021 at 19.21:

Jeg kan hjelpe deg med dette. Skal bare komme meg til en pc og finne mailen jeg har malnummeret på. 

 

Personlig er jeg i 'desperat jakt' etter en badeplattform til samme båt. Kanskje du kan dele litt info om platformen på din i retur? 😎

Takker så mye ! Selfølgelig kan jeg ta noen bilder og mål. Skal ut om noen dager, så kan jeg ordne med dette.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...