nomane Startet 15.Desember.2020 Del på Facebook Startet 15.Desember.2020 Finner ikke fjernkontrollen til min Besenzoli passerelle. Ny original koster latterlig mye. Finnes det noe alternativ fra feks eBay? Det er 4 funksjoner, inn/ut og opp/ned. Sitér dette innlegget Link to post
Førstefender Svart 15.Desember.2020 Del på Facebook Svart 15.Desember.2020 Hva er nyprisen? Har 2, men ikke testet dem ennå ;) Sitér dette innlegget Link to post
nomane Svart 15.Desember.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Desember.2020 Førstefender skrev 1 time siden: Hva er nyprisen? Har 2, men ikke testet dem ennå ;) 3-400 euro. Skal du bruke de eller er en av de til salgs? Sitér dette innlegget Link to post
haig Svart 16.Desember.2020 Del på Facebook Svart 16.Desember.2020 Kjøpte en i høst, ligger i båten( aldri brukt) og vurderer å ta vekk hele landgangen, bestemmer meg til våren, hvis jeg tar den vekk kan du få fjernkontrollen. (Grunnen til at jeg vurderer å ta den vekk er problemer med hovedkortet og det kosta ca 30 000 for nytt fra Bensezoni) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.