danols Startet 15.Desember.2020 Link til dette innlegget Startet 15.Desember.2020 Hei! Jeg har en tohatsu m25c2 det jeg med et uhell har juster på tenningspunktet til motoren slik at det ikke stemmer. Jeg er litt skrukyndig, men har ikke gjort dette før. Har hentet tall fra nettet og funnet ut ATDC ved tomgang. Motoren har et opplegg slik at man kan stille tenningspunktet ved hjelp av tagger under svinghjulet og en pil som står på blokken. Hvis noen hadde kunne gitt meg en beskrivende fremgangsmetode på å gjøre dette hadde jeg blitt veldig takknemlig. Kan også nåes på 94875756. Venlig hilsen, Daniel Olsen Forsøkstekniker LetSea AS. Bollhaugen Sitér dette innlegget Link to post
danols Svart 22.Desember.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2020 Noen? Sitér dette innlegget Link to post
Jlind Svart 28.Desember.2020 Link til dette innlegget Svart 28.Desember.2020 Mulig du kan bli noe klokere dersom du leser litt igjennom denne tråden. https://www.rib.net/forum/f36/tohatsu-25hk-78940.html Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 28.Desember.2020 Link til dette innlegget Svart 28.Desember.2020 Stroboskoplampe? Sitér dette innlegget Link to post
klimekkk Svart 28.Desember.2020 Link til dette innlegget Svart 28.Desember.2020 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.