Karlsenkystfiske Startet 20.Desember.2020 Del på Facebook Startet 20.Desember.2020 Hadde en nabo innom her med et produkt kalt JVB Weld Cold Weld. Anbefalte det for å tette en frostplugg med sprekk i. Ser at JB weld har en hel serie med 2 komp. epoksylim produkter. Noen som har god kjennskap og/eller erfaring med disse og kan si noe om hva som er forskjellen på dem? Hvilken er viktigst å ha på lur i båten? High heat Herder på 8 timer, tåler opp til 230 grader. 56 kg/cm2 Minuteweld: Åpen kun i 1 minutt, herder på 1 time. 200 kg/cm2 25ml Waterweld: Herder på 1 time, og herder under vann! Tro om man får den til å feste i vått miljø? SteelStik: Herder på 1 time, tåler 148 grader. 63 kg/cm2 Marineweld: Herdetid 1 døgn. Strekkstyrke: 224 kg/cm2 59ml pr. pakke Clearweld: Herdetid 1 time 309 kg/cm2 25 ml Professional: herdetid 15-24 timer 273 kg/cm2 tåler 305 grader 56 gram i pakken. Ut fra disse tørre fakta kan det virke som at Steelstik er kjekt hvis du har det travelt, High heat hvis du bare har det litt travelt, og så Professional hvis du har riktig god tid :) Sitér dette innlegget Link to post
Karlsenkystfiske Svart 6.Januar.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Januar.2021 Vil grovere slipemateriale gi bedre vedheft da? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 6.Januar.2021 Del på Facebook Svart 6.Januar.2021 Jeg ville ikke ha lappet på en frostplugg. Sett heller inn en ny. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Karlsenkystfiske Svart 7.Januar.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Januar.2021 index skrev for 17 timer siden: Jeg ville ikke ha lappet på en frostplugg. Sett heller inn en ny. Hadde jeg hatt nye for hånda hadde jeg ikke nølet vet du ;) Sitér dette innlegget Link to post
Karlsenkystfiske Svart 14.Januar.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Januar.2021 Fikk meg nye plugger! Men det ble jammen ikke 100% tett nå heller! Selv om jeg gjorde grundig rent og la pakningsmasse langs kanten. Nei nå blir det å sveise igjen hullet snart ;) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.