Danemann Startet 21.Desember.2020 Link til dette innlegget Startet 21.Desember.2020 Har vært så heldig å få kjøpt meg ei 39 fots seilskøyte fra 1936. Der følger det med to kobberlanterner (styrbord og akter) for strøm merket B. Pedersen Lanternefabrikk Oslo1 Type 3. Noen som vet hvor jeg kan få tak i babord og topplanterne i samme utseende? Evt noen som kan tenkes å mangle de jeg har og vil kjøpe dem? Sitér dette innlegget Vi slutter ikke å leke fordi vi blir gamle, men vi blir gamle når vi slutter å leke =) Link to post
Hulda Svart 21.Desember.2020 Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2020 For slike spørsmål vil bilder være til stor nytte. Også kontakt med miljøet på Isegran i Fredrikstad og nicket @Svaap. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 21.Desember.2020 Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2020 Gamle kobberlanterner er populære som pynt, og omsettes til ganske høye priser. Sjekk ut finn.no hvis du ikke har gjort det, så skjønner du hva jeg mener. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Roger jo Svart 21.Desember.2020 Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2020 https://modellskute.no/view/product/137-lanterner+-+kobber+(2+stk) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.