Jump to content

Sink på kjetting til fortøying?


Ask

Recommended Posts

Hei

 

Båten vår ligg langsetter eiga flytebrygga.

Eg lurar på å rigga til eit ekstra fortøyingstau, til bruk til vinterfortøying, og festa tauet midt på båten.

Siktemålet er å halda båten litt ut frå brygga, og i tillegg ta ein del av kreftene når det er sterk vind rett inn på sida av båten.

 

Eg kan sjølvsagt legga ut eit stort lodd, men det er mykje jobb. I tillegg er botnen svaberg, og eit lodd vil difor neppe festa seg i botn.

Eg har vurdert fjellboring, men eit dykkefirma skulle ha 25 000 eks mva for to boltar. Dette utgår.

 

Eg har funne ein bolt som er under vasslina, med mindre det er ekstra låg fjæra.

 

Eg har 25 meter gamal 10 mm ankerkjetting som eg vurderer å sjakla til bolten, ha eit lodd i enden av kjettingen, og eit tau derifrå til båten.

(Tauet må ned. Elles vil det vera til ulempe for andre.)

 

Eg er ikkje nokon fan av forøying til metalldeler under vatn, men her vurderer eg eit unntak.

Dette fordi denne fortøyinga ikkje er eit være eller ikkje være for båten.

Ikkje minst så har eg kjetting, lodd og tau frå før.

 

Så til spørsmålet. Bør eg surra nokre sinkklumpar til kjettingen?

 

Link to post
Share on other sites

Siden kjettingen er sjaklet til bolten som du har tilgang til på lavvann er kanskje det enkleste å sjakle en ekstra kjettinglengde på bolten med noen gode sinklodd i enden og sørge for at de ligger under overflaten hele tida. Burde gi samme beskyttelse så lenge det er kontakt gjennom kjettingene og lett å inspisere/komplettere sinken? Biltema har rimelige 2 kg sinker.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...