Erik898 Startet 25.Desember.2020 Del på Facebook Startet 25.Desember.2020 Spørsmål, å anbefalinger rundt ekkolodd på en QuickSilver 640 PH. tenkte å gå til innkjøp av ekkolodd på en QuickSilver 640 nå som båten står på land, neste års sesong vil jeg prøvd meg på sjøkreps, dybden i fjorden er vel på 150-200 meter. hadde vært gøy med en ekkolodd som er kombi med kartplotter som har mulighet for lagring av data. (QuickDraw contures garmin, sonar charts) båten har dobbelt bunn så lurer litt på om innvendig ekkolodd fungerer? Minster man mange funksjoner om man bruker det? som sidevu, clearvu, chirp,downscan,sidescan? ved bruk av innvendig ekkolodd? Sitér dette innlegget Link to post
Helge77 Svart 25.Desember.2020 Del på Facebook Svart 25.Desember.2020 Du må opp i temmelig dyrt ekkolodd hvis du skal se så dypt. bunnen ser du fint med et ekkolodd til noen tusen men skal du se noen som lever i den dybden så blir utstyret fort dyrt. 15/30000 Sitér dette innlegget Link to post
Erik898 Svart 16.Mars.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Mars.2021 Takker :D Har et spørsmål til, denne båten har fast bensin tank, vurderer dorge motor da motoren som står der i dag tåler ikke dorging. Kan jeg koble denne motoren mot eksisterende tank med quick kobling eller må jeg ha ekstern? noen forslag til splitting av slange å hva som kan gjøres. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.