Fantino Svart 8.Januar.2021 Del på Facebook Svart 8.Januar.2021 Sant nok men @Skimring båt er vel en Grimsøy fiskebåt (sjark?) så jeg gjettet på toppfart 7-8 knop jeg da. Sitér dette innlegget Link to post
Swingswong Svart 8.Januar.2021 Del på Facebook Svart 8.Januar.2021 Da er han vel trygg 😂 Sitér dette innlegget Link to post
Skimring Svart 8.Januar.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Januar.2021 Joda skimring er en sjark, så toppfart ligger vel på 7-8 knop med vind strøm og sol+hjemlengsel i ryggen... ser vel ut som beste løsning er å kjøpe raymarine rorsensor likevel, hadde jo vært fint å både spare penger og jobb med montering av nye duppeditter under trange dekk men men. takk for velvillig hjelp til en som ikke skjønner ohm avlesinger :-) Sitér dette innlegget Link to post
Swingswong Svart 9.Januar.2021 Del på Facebook Svart 9.Januar.2021 Jeg har hørt på diverse forum at Raymarine sensorene ikke er all verdens av kvalitet. Jeg har montert en lineær utgave på min servosylinder. Tilsvarende jeg har linket til over. Jeg holder fortsatt på med reparasjoner på motor og transom så jeg har ikke fått testet det enda. Sitér dette innlegget Link to post
Swingswong Svart 9.Januar.2021 Del på Facebook Svart 9.Januar.2021 Slik ser det ut Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.