Jon-Kåre Posted October 25, 2005 Share Posted October 25, 2005 Noen som vet hvor jeg finner splitt tegninger av et 270 drev?? Quote Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
saga Posted October 25, 2005 Share Posted October 25, 2005 Jeg vet at Eurofritid hadde liggende splittegninger til Volvodrev tidligere. Jeg kan imidlertid ikke finne det lenger, men det kan være jeg som ikke er flink nok til å lete? Quote Link to post
Tore B Posted October 25, 2005 Share Posted October 25, 2005 Kan scanne det inn, har reservedels katalogen for 210A/ 270 Er det noen spess. del av drevet du er ute etter? Quote Link to post
Jon-Kåre Posted October 25, 2005 Author Share Posted October 25, 2005 Kan scanne det inn, har reservedels katalogen for 210A/ 270 Er det noen spess. del av drevet du er ute etter? Har vel muligens spurt litt feil her da det ikke er noe i drevet jeg er ute etter men opplagringen i svinghjulskåpen, denne finnes vel ikke på splitt tegning av drevet. Quote Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
Tore B Posted October 25, 2005 Share Posted October 25, 2005 Har bilde av den og jeg, sender deg en IM Quote Link to post
Recommended Posts