Egor Startet 13.Januar.2021 Del på Facebook Startet 13.Januar.2021 Vurderer å montere en hekkthurster på min Inter 9300. Tenkte å sjekke med flere firma men klarer ikke å spore de da båtmesser er koronastengt. Er det noen som har gode erfaringer med firmaer i Asker/Drammen/Bærum/Follo regionen? Hva tror dere prisen for dette normalt vil ligge? Sitér dette innlegget Link to post
Knude Svart 13.Januar.2021 Del på Facebook Svart 13.Januar.2021 Da hadde jeg startet med å sjekke hvem som i ditt område er autorisert for slike jobber. Norboat.no autorisasjon. Dyre er de alle om ikke de har butikken bak i bilen å betaling "RILUM" rett i lomma uten moms. De skal man helst ikke bruke er min mening. Sitér dette innlegget Bygger 47 fot Trawler Yacht tegnet av Bruce Roberts Goodson Bygge 47 fot Trawler Yacht fra cd til ferdig båt Link to post
Brigg Svart 13.Januar.2021 Del på Facebook Svart 13.Januar.2021 Du gjør ikke jobben selv da? Det er mye enklere å montere hekktrustere enn baugtruster i og med at du slipper støping. Bare å bolte tunellen fast i hekken. Her er posten jeg skrev etter at jeg monterte hekktruster på Viksund 340: Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
Gullfisk Svart 13.Januar.2021 Del på Facebook Svart 13.Januar.2021 Fikk pris fra SG marine, tror de reiser rundt også. Har ikke erfaring med de, men fikk god inntrykk. Nå endte jeg opp med å gjøre jobben selv, og det gikk rimelig greit det også. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.