hawthorne Startet 17.Januar.2021 Del på Facebook Startet 17.Januar.2021 Denne var litt stilig: https://www.tek.no/test/i/jBOoz0/ecoflow-delta-1300 Ser for meg flere nyttige bruksområder i båt og på hytta. Ikke egnet for en ukestur uten lademuligheter, men en weekend kanskje? Sitér dette innlegget Link to post
Swingswong Svart 17.Januar.2021 Del på Facebook Svart 17.Januar.2021 Tenk om du kunne fylle diesel eller bensin på den 😀 Sitér dette innlegget Link to post
riskyrasmussen Svart 17.Januar.2021 Del på Facebook Svart 17.Januar.2021 hawthorne skrev for 6 timer siden: Denne var litt stilig: https://www.tek.no/test/i/jBOoz0/ecoflow-delta-1300 Ser for meg flere nyttige bruksområder i båt og på hytta. Ikke egnet for en ukestur uten lademuligheter, men en weekend kanskje? Enig :) Der har du 230V portabelt, uten øvrig ombygging av systemet i båten. Kan enkelt flytte det med deg til neste båt. Kjenner på at det frister litt. Sitér dette innlegget Link to post
hawthorne Svart 17.Januar.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Januar.2021 Syntes det virket helt "natta" med en gang, men har faktisk en del gode use cases når de blir så superkraftige. Ingen tvil om at battericeller ramler inn i alle mulige kjøretøy, hus og dingser i årene fremover. Tar du båten inn til brygga for en øl og pizza, har du jo fullladet hele pakka før pizzaen er ferdig spist Sitér dette innlegget Link to post
Førstefender Svart 18.Januar.2021 Del på Facebook Svart 18.Januar.2021 Kan utvide batteribanken ganske kraftig med tilhørende lader for 16 000kr.. Skjønner ikke helt poenget med denne, kan ikke akkurat drifte 220v kokeplater heller. Sitér dette innlegget Link to post
riskyrasmussen Svart 18.Januar.2021 Del på Facebook Svart 18.Januar.2021 Førstefender skrev 1 time siden: Kan utvide batteribanken ganske kraftig med tilhørende lader for 16 000kr.. Skjønner ikke helt poenget med denne, kan ikke akkurat drifte 220v kokeplater heller. Hvis du ikke har inverter i fartøyet fra før, så må du kjøpe det også. Koster litt da, samt at du må gjøre en del tilpasninger i en installasjon som evt. er under garanti enda. Det er slik jeg ser det :) I min nye båt er det blybatterier fra fabrikk og 2x150hk Yamaha. Har puttet inn en Efoy 210, som bare tilkobles forbruksbatteriene og betjenes med bluetooth. Lett å sette båten tilbake i «original» stand hvis man ønsker det. Men, vi er alle forskjellige :) Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 18.Januar.2021 Del på Facebook Svart 18.Januar.2021 Førstefender skrev for 1 time siden: Kan utvide batteribanken ganske kraftig med tilhørende lader for 16 000kr.. Skjønner ikke helt poenget med denne, kan ikke akkurat drifte 220v kokeplater heller. For ikke å snakke om hvor mange bensin aggregat en kan kjøpe for samme sum, og med samme kapasitet.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.