Jump to content

Ecoflow Delta - Batteriaggeregat med 220v

hawthorne

Recommended Posts

hawthorne skrev for 6 timer siden:

Denne var litt stilig: 

https://www.tek.no/test/i/jBOoz0/ecoflow-delta-1300

Ser for meg flere nyttige bruksområder i båt og på hytta. Ikke egnet for en ukestur uten lademuligheter, men en weekend kanskje?

Enig :)

Der har du 230V portabelt, uten øvrig ombygging av systemet i båten. Kan enkelt flytte det med deg til neste båt. Kjenner på at det frister litt.

Syntes det virket helt "natta" med en gang, men har faktisk en del gode use cases når de blir så superkraftige. Ingen tvil om at battericeller ramler inn i alle mulige kjøretøy, hus og dingser i årene fremover. Tar du båten inn til brygga for en øl og pizza, har du jo fullladet hele pakka før pizzaen er ferdig spist :smiley:

Førstefender skrev 1 time siden:

Kan utvide batteribanken ganske kraftig med tilhørende lader for 16 000kr.. Skjønner ikke helt poenget med denne, kan ikke akkurat drifte 220v kokeplater heller.

Hvis du ikke har inverter i fartøyet fra før, så må du kjøpe det også. Koster litt da, samt at du må gjøre en del

tilpasninger i en installasjon som evt. er under garanti enda. Det er slik jeg ser det :)

I min nye båt er det blybatterier fra fabrikk og 2x150hk Yamaha. 

Har puttet inn en Efoy 210, som bare tilkobles forbruksbatteriene og betjenes med bluetooth.

Lett å sette båten tilbake i «original» stand hvis man ønsker det.

Men, vi er alle forskjellige :)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...