Eystein Bjerke Startet 17.Januar.2021 Del på Facebook Startet 17.Januar.2021 (redigert) Hei. Jeg har et ekkolodd i båten, en Lowrance Mark-4. Jeg kom over en Elite-5 DSI til salgs med mulig defekt svinger. Kan jeg bruke svinger fra mark-4 på på Elite-5 DSI? Redigert 17.Januar.2021 av Eystein Bjerke (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Eystein Bjerke Svart 20.Januar.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Januar.2021 Ingen som vet? Sitér dette innlegget Link to post
Okkaby Svart 20.Januar.2021 Del på Facebook Svart 20.Januar.2021 Lowrance byttet for ikke så mange år siden type kontakter. så spørs nok hvilken svinger du har i dag, samt hvor gammel den er. Du må også sjekke i manualen til det nye(brukte) hvilken svinger som passer til. Så ser du enkelt om den gamle passer(om du vet hvilken modell den gamle er) Om den passer men det er feil type kontakt bak på ekkolodd, så får du adapter hos forhandler. Sitér dette innlegget http://www.fuel-flow.no Få kontroll på dieselforbruket ombord med en forbruksmåler fra www.fuel-flow.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.