Eystein Bjerke Posted January 17, 2021 Share Posted January 17, 2021 (edited) Hei. Jeg har et ekkolodd i båten, en Lowrance Mark-4. Jeg kom over en Elite-5 DSI til salgs med mulig defekt svinger. Kan jeg bruke svinger fra mark-4 på på Elite-5 DSI? Edited January 17, 2021 by Eystein Bjerke (see edit history) Quote Link to post
Eystein Bjerke Posted January 20, 2021 Author Share Posted January 20, 2021 Ingen som vet? Quote Link to post
Okkaby Posted January 20, 2021 Share Posted January 20, 2021 Lowrance byttet for ikke så mange år siden type kontakter. så spørs nok hvilken svinger du har i dag, samt hvor gammel den er. Du må også sjekke i manualen til det nye(brukte) hvilken svinger som passer til. Så ser du enkelt om den gamle passer(om du vet hvilken modell den gamle er) Om den passer men det er feil type kontakt bak på ekkolodd, så får du adapter hos forhandler. Quote http://www.fuel-flow.no Få kontroll på dieselforbruket ombord med en forbruksmåler fra www.fuel-flow.no Link to post
Recommended Posts