Jump to content

Ror aksling sitter bom fast

Mostra seilaren

Recommended Posts

Mostra seilaren skrev for 3 timer siden:

Usikker på om det hjelper, jeg får jo ikke slått ned akslingen nå. Så selv om jeg får løs boltene til hylsen så vil vel fortsatt akslingen sitte fast. 

Ja, men da får du ut hylse og aksling i ett stykke. Ikke feil det. 

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi

Dette kan minne meg litt om mitt ror for noen år siden. Den var veldig treg og hard på styringen. Begynte å sjekke litt, og kunne ikke beveges for hånd frakoblet. Den satt fast i gammelt hardt fett viste det seg. Rikket seg ikke nedover selv med jekk på toppen. Etter div. triks, bla. varmluftpistol som hjalp litt med _veldig_ mye varme, endte jeg med å splitte hylsen forsiktig / ikke for dypt. Da løste det seg og fikk det lett ut. Tettet så med "stål Aralditt" og armert slange utenpå med klemmer i hver ende. Ikke mye vanntrykk der på min og kom ikke en dråpe på de fire årene jeg hadde den etter det.

BFB4A4D9-05FB-4ADA-86AD-D2DB7FE43AD1.jpeg

7E2142BF-2AA6-4A30-A0E5-FC90941106EB.jpeg

D47ABBB6-155C-486E-8FAB-28B6AEC226C9.jpeg

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...